شمارۀ 24 ماهنامۀ برای فردا منتشر شد

book-preview

 

ماهنامۀ برای فردا نشریه‌ای است تحلیلی، تفسیری که بنا دارد در حوزۀ «فرهنگ و اجتماع» با تمرکز بر دیار اصفهان فعالیت داشته باشد. مجله‌ای کاملا غیردولتی که با انگیزه بسط فرهنگ و گفتگوی فرهنگها تولید و منتشر می‌شود.
برای فردا آمده است تا با رویکردی تحلیلی از آنچه موجب زایش فرهنگ در اصفهان می‌شود سخن بگوید. هر پدیده‌ای که موجب تاثیرگذاری و تغییر در شهر اصفهان بوده و می‌تواند باشد، فارغ از هرگونه جهت‌گیری و سوگیری، می‌تواند موضوع این نشریه قرار گیرد. در هر شماره از نشریه موضوعاتی در حوزۀ تاریخ،  فرهنگ، اقتصاد، اجتماع، ادب و هنر در قالب پرونده‌هایی مجزا و به صورت مشروح و تفسیری مورد نقد و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در شمارۀ 24 این نشریه، مرداد 1398، در بخش «یادها و رویدادها» گفت‌و‌گویی انتقادی میان محسن رنانی و نعمت الله فاضلی می‌خوانید دربارۀ مفهوم امروز کودکی با عنوان «کودکی را دست کم گرفتیم». در بخش «پروندۀ ویژه» مطالبی دربارۀ یهودیان اصفهان با عنوان «قریب و غریب» شامل تاریخچه، معرفی مهمترین کنیسه‌های اصفهان و نیز آرامگاه اِسترا خاتون در پیر بکران اصفهان با قِدمتی حدود دو  هزار سال آمده است. در بخش «جامعه» مجموعه مقالاتی دربارۀ جامعه ارائه شده است از جمله «تن‌ندادن حکومت به اصلاح اساسی فاجعه بار خواهد بود» که گفت‌و‌گویی است با عمادالدین باقی. در بخش ادبیات این شماره نیز به ادبیات آبادان نگاهی انداخته شده است.

ماهنامۀ برای فردا با مبلغ بیست هزار تومان عرضه می‌شود. برای فردا را از بخش فروش سایت آثار برتر یا از دفتر خود مجله یا از اینجا تهیه کنید.

تلفن، 03137779461

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این جا یک سایت کتاب فروشی نیست.

هدف اول و غیر انتفاعی ما معرفی بهترین ها در میان انبوه آثار است.
در عین حال امکان خرید هم دارید.

×
تمام حقوق برای وب سايت آثار برتر محفوظ است. © 1387 - ۱۴۰۳
پياده سازی قالب توسط شرکت پرتونگار