پرداخت کمک هزینه برای ترجمه متون

تاریخ انتشار: ۰۳-۱۱-۱۳۹۳
تاریخ اعـتبار: ۰۱-۰۲-۱۳۹۴

مرکز مطالعات ایران و خلیج فارس در دانشگاه پرینستون در سال میلادی ٢٠١٤ با هدف بنیان گذاری مرکزی بینا رشته ای در رده ی جهانی و به منظور بالا بردن سطح و تقویت مطالعات مربوط به ایران و خلیج فارس تاسیس شد. هدف این مرکز ترویج و حمایت از تلاش های نوآورانه و گفت وگوهای روشنگرانه در این زمینه است.

یکی از نخستین گام های مرکز مطالعات ایران و خلیج فارس در این زمینه فراهم آوردن کمک هزینه ای به نام هاوارد باسکرویل برای ترجمه و آماده سازی و انتشار کتاب ها و پژوهش های با ارزش در حوزه ی علوم اجتماعی و انسانی است که تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده و در دسترس نبوده است. کمک هزینه ی فوق به نام و یاد هاوارد کانکلن باسکرویل، فارغ التحصیل سال ١٩٠٧ دانشگاه پرینستون، بنیاد گذاشته شده است.

مسؤولان کمک هزینه ی هاوارد باسکرویل از طرح های پیشنهادی برای ترجمه ی متون معتبر و مفید و ارزشمند و دانشورانه از هر زبانی به زبان فارسی و نشر آن در بازار نشر ایران که به جامعه ی علمی و تخصصی ایران یاری کند استقبال می کنند. به طور خاص متونی در مد نظراند که برای تدریس در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته هایی همچون تاریخ، علوم سیاسی، اقتصاد، حقوق، جامعه شناسی، انسان شناسی، ادبیات، هنر، و مطالعات فرهنگی مفید فایده باشند.

برای دریافت اطلاعیه کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این جا یک سایت کتاب فروشی نیست.

هدف اول و غیر انتفاعی ما معرفی بهترین ها در میان انبوه آثار است.
در عین حال امکان خرید هم دارید.

×
تمام حقوق برای وب سايت آثار برتر محفوظ است. © 1387 - ۱۴۰۳
پياده سازی قالب توسط شرکت پرتونگار